Moderná obchodná etiketa: Istota a štýl pri jednaní s klientmi

Moderná obchodná etiketa: Istota a štýl pri jednaní s klientmi

Popis

Ako získať sebadôveru v komunikácii aj s náročnými klientmi av neočakávaných situáciách? Čo znamená „business protocol“ a prečo klienti očakávajú, že sa ním budete riadiť? Ako je to vlastne teraz s oslovením, môžete použiť meno? Znalosť modernej biznis etikety vám dodá sebavedomie pri jednaniach s klientmi. Dozviete sa, čo sú už zastarané zvyky z obchodnej etikety, ako na zasadací poriadok pri rokovaní. Získate návod na správne používanie titulov, etiketu korešpondencie alebo voľbu vhodných firemných darov.
 
Z webinára si odnesiete:

  • ako sebaisto zvládnuť podanie ruky, oslovovanie a používanie titulov
  • čo sú najčastejšie chyby v obchodnej korešpondencii a pri telefonovaní
  • ako na pozdravy, podanie rúk, objatí alebo bozky na tvár
  • tipy a trendy v obchodnom rozhovore, ktorý odráža európske štandardy
  • modernými pravidlami pre rokovania v kancelárii, v kaviarni aj inde
  • návody, ako vytvárať prostredie rešpektu a profesionálnej úrovne

Prednášajúci: Daniel Šmíd

Webinár bude v čakom jazyku bez slovenského prekladu.


Kapitoly

Záznam webinára | 4.12.2024