Moderná obchodná etiketa: Istota a štýl pri jednaní s klientmi
Moderná obchodná etiketa: Istota a štýl pri jednaní s klientmi
Popis
Ako získať sebadôveru v komunikácii aj s náročnými klientmi av neočakávaných situáciách? Čo znamená „business protocol“ a prečo klienti očakávajú, že sa ním budete riadiť? Ako je to vlastne teraz s oslovením, môžete použiť meno? Znalosť modernej biznis etikety vám dodá sebavedomie pri jednaniach s klientmi. Dozviete sa, čo sú už zastarané zvyky z obchodnej etikety, ako na zasadací poriadok pri rokovaní. Získate návod na správne používanie titulov, etiketu korešpondencie alebo voľbu vhodných firemných darov.
Z webinára si odnesiete:
- ako sebaisto zvládnuť podanie ruky, oslovovanie a používanie titulov
- čo sú najčastejšie chyby v obchodnej korešpondencii a pri telefonovaní
- ako na pozdravy, podanie rúk, objatí alebo bozky na tvár
- tipy a trendy v obchodnom rozhovore, ktorý odráža európske štandardy
- modernými pravidlami pre rokovania v kancelárii, v kaviarni aj inde
- návody, ako vytvárať prostredie rešpektu a profesionálnej úrovne
Prednášajúci: Daniel Šmíd
Webinár bude v čakom jazyku bez slovenského prekladu.