Psychológia predávajúceho, nastavenie predajnej ceny, cenové vyjednávanie
VYJEDNÁVANIE: AKO SA PRESADIŤ V DOBE KRÍZE s Michalom Musilom z GrowJOB
Popis
Aké techniky využiť, keď predávajúci nepočuje na racionálne argumenty (rešerše cien sreality alebo Valuo) na nastavenie predajnej ceny nehnuteľnosti? Ako využiť kontingenčný kontrakt v úprave ceny s predávajúcim? Ako aplikovať techniky rokovaní o cene a zľavách s nakupujúcim?
Na druhom webinári sa pozrieme na využitie techník a prípadové štúdie z aktuálnych výziev (nastavenie predajnej ceny, vyjednávanie o zľave) pre maklérov.
Michal Musil spolupracuje vyše 10 rokov s GrowJOB Institute, kde zakladal pražskú pobočku a obchodný tím. Dlhodobo sa zaujíma o to, čo veda vie v oblastiach predaja, komunikácie a vyjednávania. Pôsobil 2 roky ako sales interim manager v reklamnej agentúre Attack Promotion, kde mal zodpovednosť za rozvoj obchodu a tímu account manažérov. Aktuálne spolupracuje so spoločnosťou LMC na medzinárodnom start-upe Arnold, kde pomáha s obchodom a implementáciou produktu (nová generácia zamestnaneckých prieskumov) do väčších organizácií v ČR a zahraničí. Je akreditovaným mediátorom a vedie kurz o vyjednávaní a komunikácii pre magisterských študentov na Českej poľnohospodárskej univerzite. Je spoluzakladateľom značky a komunity SalesMajstr, ktorá organizuje komunitné a vzdelávacie meet-upy pre obchodníkov a obchodníčok. Predaj a vyjednávanie školil vo firmách ako UniCredit Bank, Bonami, Česká Sporiteľňa, ČSOB, Zonky, CPI, KPMG, Raynet, Bar ktorý neexistuje a ďalšie.
Záznam kurzu je s česky hovoriacim lektorom bez slovenského prekladu.